EGO

I går kväll hade jag och Niklas lite egen tid, min syster var barnvakt så vi passade på att gå på bio. Niklas har tjatat så länge på att vi ska gå på bio, men jag har inte haft någon lust, sen så fick jag äran att välja film Så det blev filmen EGO! Den var otroligt bra och den visar upp hur vi människor dömer någon utifrån utseende, att man faktiskt blir kär i den fina människans personlighet och inte utseendet.

När jag gick ut från bion så gick jag och små log, så den filmen rekommenderas starkt!

Nu på eftermiddagen har vi varit och firat pappas fina Heléne som fyller år i dag. Det är så trevligt när vi samlas hela släkten på pappas sida, det blir inte av så speciellt ofta !

Nu ska jag och familjen njuta av en god middag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0