Första dagen

Nu är första dagen för Alvin på dagis avklarad, inskolningen är i 2 veckor och vi föräldrar ska vara med hela dagarna.
Just nu är det väldigt rörigt, avdelningen är ny öppnad, allt är nytt och fröknarna likaså.

Jag som tycker att det är för tidigt för Alvin att börja på dagis fick ont i mitt mamma hjärta i dag när Alvin efter en halv timma på dagis blir rejält biten utav ett annat barn. Alvin vart så klart jätte ledsen och rädd, och jag likaså, fick en klump i magen och kände att jag hellre tog hem honom än att han skulle gå där och vara rädd varje dag.

Näe fy, så det tar emot att åka till dagis i morgon, även fast jag själv kommer vara med. Lilla killen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0