Årstiden är här

Nu är årstiden här, den finaste och varmaste, helt underbart. Men jag önskar jag kunde njuta, jag önskar jag kunde gå som alla andra, i klänningar, linnen, kjolar, bikini.
Mina ärr finns ständigt där och tär på mitt självförtroende. Hur kunde jag vara så dum? Hur kunde jag göra så mot Mig själv ? Det har nu gått 6 år sen sist, jag önskar jag kunde ha insett och förstått som 14 åring vad jag gav mig in i, hur framtiden skulle se ut.

Jag önskar inget annat än att jag skulle ha råd att gå till en plastik kirurg och kunna ta bort alla ärren med laser, det är min dröm, jag vill att mina barn ska ha en mamma med självförtroende, en mamma som kan gå klädd som andra mammor, en mamma som kan ta med sina barn till badhuset..
Jag vet även att det kommer komma en dag då barnen förstår vart mina "streck" på kroppen kommer i från, och jag vill inte att dom ska påverkas utav det av tex kommentarer från vänner.

Jag lever, jag klarade mig och jag har allt jag behöver, men för att kunna må bra helt i mig själv, så måste mina ärr tas bort.

Det är en stoor kostnads fråga, och som det ser ut nu, kommer det dröja länge.
Jag önskar att ett under kunde ske.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0