Tiden går

Hejsan! Nu var det några dagar sedan som jag kikade in här. Dagarna har rullat på i all hast och jag har knappt hunnit med någonting. Det är väll så det ska vara så här i juletider. Julen har varit fantastisk, jag har spenderat all tid med min underbara familj och våra nära och kära, precis som det ska vara. Jag är så tacksam för alla dessa fantastiska människor som vi fått äran att få ha i vårat liv. Niklas är julledig och kommer vara det i 2 veckor. Så vi njuter, njuter av tiden tillsammans, njuter av att bara kunna vara vi, utan några måsten o någon stress. Barnen har fått så otroligt mycket fina leksaker, man får en längtan om att bli barn på nytt, och på julafton kunde jag se mig själv i mina barn, nervositeten o spänningen i att tomten skulle komma. Så fantastiskt, julen är ändå barnens dag, och jag vet att mina barn var så otroligt glada o tacksamma för allt som dom fått. Vi har varit lite små sjuka till o från, men nu äntligen har det börjat ge med sig. Endast lilla Ellen som är väldigt snorig. Men det går åt rätt håll. Nu är all planering för dopet igång, o i januari ska våran lilla Ellen döpas. Denna dag kommer även jag få träffa dessa fantastiska människor som hjälpt mig att välja livet igen, och fått mig till att kunna leva livet fullt ut, jag är så tacksam, så glad, och lycklig att jag trots min flytt tillbaka hem, och trots alla åren som gått, fortfarande får ha dom i mitt liv. För mig kommer ni alltid vara familj! Under kvällen har jennifer o hennes kille varit här ( min lillasyster), vi har fikat och bara varit. Samtidigt har Niklas fixat med min nya telefon som jag fått i julklapp utav honom o barnen. En iphone 6, wow vad imponerad och nöjd jag är. Nu ska jag o mannen lägga oss i sängen o kolla på en film. Vi måste försöka komma i säng tidigare än vid 2 på nätterna, i dag blev det inte så, men det är svårt när man är natt människor :) Sov så gott så hörs vi snart igen! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0