Tillbaks igen!

Hej!
Nu har jag haft ett väldigt långt uppehåll från min blogg. Men jag har hela tiden haft i tankarna att ta upp bloggen igen. Men jag har inte riktigt tagit mig för och inte riktigt heller klurat ut vad jag ska skriva om. Men jag har kommit fram till att det egentligen kvittar om vad jag skriver, för bloggen har jag för min egen skull.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev, vi är inte längre 4 i familjen, utan nu är vi 5. Lilla Ellen föddes den 28 augusti och är lite drygt 4 månader snart. Elvira är 5 år och Alvin är 3 år, så vardagen rullar på snabbt nu när man är 3 barns mamma.

Jag kommer efter nyår börja med laser behandling för mina ärr, jag har ännu inte bokat tid för detta, men jag vet vilken klinik jag ska vända mig till. Jag hoppas på bra resultat då detta sätter spår i min vardag. På andra kliniker har jag fått negativa besked, varpå dessa behandlingar har dröjt och jag har tappat lusten o viljan till att ta tag i detta.

Hela detta året har varit tungt på många olika vis, jag har för min och min familjs skull tagit tag i detta, så år 2015 välkomnar jag mer än något annat. Jag ska låta mig själv få njuta utav livet med min härliga familj, o låta mig omringas utav människor som får mig att må bra.

Det är väll ett bra mål?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0